2020. jún 01.

#3 holnap nyitunk

írta: fizimiska
#3 holnap nyitunk

Megszületett a megállapodás, az eredeti árhoz képest sikerült 4 millióval olcsóbban megvenni a helyet, illetve további 1 millió feltételhez kötött, ami majd július 31.-ig realizált kumulált árbevételhez lesz kötött. Így kellő mérlegelés és matekozás után eldöntöttem, hogy a korona okozta bizonytalanság és veszteséges hónapok kellően kompenzálva lesznek ezzel az 'akcióval'.

Iszonyú sok munka áll mögöttem az elmúlt három hétben, majd egy következő posztban megírom a nehézségeket és a teljesített feladatokat, amint egy szemhunyásnyi időm lesz. Az utóbbi pár napban most már teljes értelemmel cseng a fejemben az egyik barátom mondandója, amikor irigyelve gratuláltam a vállalkozói életének:

"Sokszor cserélnék, és elmennék egy nyugis alkalmazottnak, hiába a sok megrendelés, és pénz." 

Az átlag napom ebben az időben reggel 6:30-kor kezdődött és 22:00 előtt sosem értem haza, de még is másnak élem meg ezt a 12-13 órát, mint a 8 órás alkalmazotti időt, hiszen ezt magamért csinálom. Teljesen más a kettő motivációja. Nagyon hálás vagyok pár barátomnak, szülőknek akik ebben a 3 hétben segítettek, nélkülük aligha lenne holnap nyitás.

Szóval tíz óra és kezdődik a móka...

The journey starts beneath the stars...

Szólj hozzá

final countdown